الأحد، 4 مارس 2012

رسالة صديق ،رسائل حب،رسائل شوق2012،حب 2012،الصداقة


حبك بطحنى على الحشيش ومن غيرك مقدرش اعيش احنا جوز جزم وفرده واحدة متمشيش

قطعنى حتة حتة وارمينى لاى قطة انا كنت بحب واحد دلوقتى بحب ستة

حبيب قالى بأحبك قلتلة اتنيل … ده الحب فى القلب مش فى التليفون منيل

انا وانت شجرة توت … انا فرع دهب وانت فرع ياقوت … والى يفرق بينا يا رب يموت

اللى باحبهم اتنين الاول انت … اية بدور على اية ؟؟!! التانى برضة انت

الهس بس هس هوا لازم يحس … هوا عمال بيتخن وانا عمال بخس

يالى وريت الفواد ايام اليمة … انت والفواد على الجزمة القديمة

الحب فى قلبى زى ال***ة وان كان حبيبك جنبك قولة هات بوسة

اية الشبة بين الديناصور وبين بلدياتنا الذكى الاتنين انقرضوا من زمان

مساء الخير والتجلى … حسب التوقيت المحلى

الرسالة دى ليك على الله يتمر فيك وتجيب الفلوس الى عليك يا معفن

الحلو حلو ولو لسة صاحى من النوم … والوحش وحش ولو غسل وشة كل يوم

حبيبى ماشى على الارض حافى والارض بتلسعة يا رتنى كنت جزمة كنت قدرت انفعة

ان كان حبيبك عسل … لازم تكون بلاص

اقلب القدرة على فمها … يتقلب الفول منها

حبيبى الى بحبة قلتلة اتنيل … جربتك فى الحب طلعت اكبر عيل

يا دبحنى برمشك على سهوه … دوبلى صباعك فى القهوة

لازم ترد الهدية … مش تخدها وخلاص … وبعدين يقولوا عليك بلاص

اجبلك هدية تخدها ببساطة … وفى عيد ميلادى تسوق العباطة

ربما عجزت روحى ان تلقاك وعينى ان تراك لكن لن يعجز قلبى ان يحبك ويهواك .

تعلن الخطوط القلبية عن أقلاع بوسة قوية أرجو من مطار خدك أستقبالها بحنية .

ان نمت احلم بيك وان سرحت افكر فيك وان زعلت حنيت اليك بصراحة بموت فيك .

تعلن شركة المواشى عن مسابقة أجمل تيس قولت أبلغك !!!

لو افتكرتنى ادينى رنة …لو وحشتك ابعتلى رسالة… لو بتحبنى أشوفك ؟؟؟

مساء سعيد كأنه عيد … ورسالة ود لاجمل يد … وبوسة رد لاحلى خد .

لو عنيك تشوفنى لو يوم قلبك يحسنى اديك نص عمرى وأعيش وياك بالنص التانى !!

أنت قالوا فيك أحلى مثل … أنت قالوا فيك كل الغزل … أبتسمتك نظرتك حتى رقمك زى العسل .

مع هدوء الليل وسكون البشر حبيت اسلم وقول تصبح على خير يا قمر .

ماما قلتلى لا ترن للعبيط ولا تبعتلة رسالة وان رنلك قولة بس يا ابو ريالة .

غلت فيا مغلتش فيك … رب العباد يتصرف فيك … يسختك قرد وانا اسرح بيك .

بوسة هنية + ضمة قوية + شوية حنية + سرير وبطنية + حركات فنية = ليلة وردية .

الشمس ترسل حبا ذهبيا … والقمر يرسلحبا فضيا … وأنا ارسل حبا ابديا .

بكل عطر الزهور بكل صوت الطيور وبكل إحساس العالم كل عام وآنت بخير .

0 التعليقات:

إرسال تعليق